Senterdrift

Derfor er det viktig å ha riktige opplysninger om medlemmene fra start

Publisert 10. juli 2017

Vær nøye når du registrerer opplysninger om nye medlemmer på treningssenteret ditt. Det du samler inn av informasjon i denne runden er en viktig del av grunnlaget for et godt kundeforhold.

Les mer ›

Temaer: Betaling og fakturering, Markedsføring, Drift og lønnsomhet

Selvbetjening eller personlig service på ditt treningssenter?

Publisert 3. juli 2017

Dette er et interessant spørsmål for alle som driver treningssenter: Hvor mye er det å tjene eller tape på å bytte ut ansatte med systemer og økt grad av selvbetjening for medlemmene?

Les mer ›

Temaer: Markedsføring, Drift og lønnsomhet

Slik drar du fordel av at hver femte ansatt kan trene i arbeidstiden

Publisert 5. juni 2017

Statistisk sentralbyrå sin siste statistikk rundt fysisk aktivitet på arbeidsplassen viser at så mange som 20 prosent av norske arbeidstakere har tilbud om å trene i arbeidstiden. Hvordan kan du gjøre dette til en mulighet for ditt treningssenter?

Les mer ›

Temaer: Markedsføring

Små grep som kan hindre at medlemmene forsvinner fra treningssenteret

Publisert 10. april 2017

Det koster som regel langt mer å skaffe nye kunder enn å holde på de du har. Evnen til å ta vare på medlemmene og oppfatte signaler på at de er på vei ut, er svært viktig for omsetningen på senteret ditt. Her får du noen råd som kan hjelpe deg å snu medlemmene før de når utgangsdøra.

Les mer ›

Temaer: Markedsføring, Drift og lønnsomhet

Derfor bør treningssenteret ditt ha en egen blogg

Publisert 6. februar 2017

Markedet kryr av treningstilbud, konsepter og kampanjer. Hvordan skal akkurat ditt treningssenter bli lagt merke til og valgt av kunden? Hvordan skille seg ut, bli lagt merke til og bli foretrukket i dagens markedsføringsstøy?

Les mer ›

Temaer: Markedsføring

Om Senterdrift.no

Senterdrift.no er en blogg fra CrediCare – en del av Convene. Her finner du tips og råd for deg som er involvert i drift av et treningssenter. Blant temaene vi dekker er betaling, kundetilfredshet og effektiv senterdrift.

  Følg oss på Facebook

New call-to-action

Siste innlegg

Søk i bloggen