Vær nøye når du registrerer opplysninger om nye medlemmer på treningssenteret ditt. Det du samler inn av informasjon i denne runden er en viktig del av grunnlaget for et godt kundeforhold.
Temaer: Betaling og fakturering, Markedsføring, Drift og lønnsomhet
Dette er et interessant spørsmål for alle som driver treningssenter: Hvor mye er det å tjene eller tape på å bytte ut ansatte med systemer og økt grad av selvbetjening for medlemmene?
Temaer: Markedsføring, Drift og lønnsomhet
Statistisk sentralbyrå sin siste statistikk rundt fysisk aktivitet på arbeidsplassen viser at så mange som 20 prosent av norske arbeidstakere har tilbud om å trene i arbeidstiden. Hvordan kan du gjøre dette til en mulighet for ditt treningssenter?
Temaer: Markedsføring
Det koster som regel langt mer å skaffe nye kunder enn å holde på de du har. Evnen til å ta vare på medlemmene og oppfatte signaler på at de er på vei ut, er svært viktig for omsetningen på senteret ditt. Her får du noen råd som kan hjelpe deg å snu medlemmene før de når utgangsdøra.
Temaer: Markedsføring, Drift og lønnsomhet
Markedet kryr av treningstilbud, konsepter og kampanjer. Hvordan skal akkurat ditt treningssenter bli lagt merke til og valgt av kunden? Hvordan skille seg ut, bli lagt merke til og bli foretrukket i dagens markedsføringsstøy?
Temaer: Markedsføring